förbannade uvi.

2009-04-23 / 16:32:30
Blääää har inte blivit av med min uvi än, fick ont i ryggen (njurarna) och mot äggstockarna i går, sov knappt nå alls i natt för de gjorde så ont...
ringde till HC idag och fick nya tabletter, starkare så hoppas dom hjälper nu. kan ju bli steril av skiten så nu vill jag bli av med den. Jobbigt att va kissnödig 24 timmar om dygnet!

Aja de blir iaf nycktert i 7 dagar nu, inte för att de gör så mycket men lite synd om man hade vilja druckit lite imorn på festen, men någon mening med allt då slipper jag va bakis när jag ska upp tidigt och släppa ut pollarna.

Har lämnat intresse anmälan till Hsb i dag och en annan firma så får se vart jag får napp.
vill bo i stan, inte för litet måste ju tänka på mina 2 bebisar och de får inte va för dyrt öfr jag har ju en 3e bebis som kostar en hel del.
Det är bara att vänta och se, tänker inte ta första bästa.

Red min älskade Calibera igår och i förrgår så duktig så, hade tänkt ta de lugnt bara för hon har vilat så mycket men hon var så full i bus och ville galoppera så jag lät henne göra de och shit va duktig hon va. va lite flängig med benen på banan i förrgår men jag försökte hålla ihop henne lite och då fick hon jätte fin galopp och igår red vi ut en sväng och hon bjöd lika fin så hon fick luffsa på och hon var så nöjd =)
men idag gick de inte att rida, ryggen sa ifrån så hoppas medicinen hjälper snart så jag kan hoppa upp igen =)
va och pusade på henne idag och hon njöt av solen (vilket även jag gjorde)

ska snart äta med mammsen och pappsen =)

sedan kanske jag ska ner på stan och fika liet ikväll får se hur jag mår.
 
Imorn blir de inflyttningsfest =) ska bli kul!

skulle vilja veta vart jag ska bo sen så jag kan börja leta möbler =) finns så mycket fint nu! Blir insperead av våren den gör mej glad.

Måste bara berätta om lilla tösen min, Nellie hon har sovit hos mej om nätterna nu de är så mysigt. Hon är såååå söt! är så glad att jag fick adoptera henne och att jag fick behålla henne. (att jag fick behålla både henne och kurre) De är jag evigt tacksam för för de är mina bebisar och jag älskar dom.
Hoppas dom tycker om mej lika mycket när vi flyttar till lägenhet bara =/ dom har de så bra när dom kan rejsa genom hela huset =) men men jag flyttar iaf ine före lånen den 27/6 så dom har mycke tid att njuta av huset. sen kan vi alltid åka hit och hälsa på =)

ha de super nu ska jag snart laga lite mat =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: