ATG

2012-06-26 / 19:04:44
Försökte ringa till ATG igår men då har dom fortfarande semester och väntas åter den 27e vilket är i morgon så ska slänga mig på telefonen då igen kl 08. Hoppas det är lugnt på jobbet så jag hinner prata med dem! Det går att boka via nätet oxå men skulle va skönt att bolla lite med dem och höra hur jag ska göra tills vi kommer in.
Har bestämmt mig för att jag vill ha en tid då jag inte vill gå runt och fundera och ha denna klump i magen, hellre veta än att gå runt så här.
 
Tack för era tips och peppningar! Hoppas dock det går bättre för oss... Men men man kan ju inte styra över det.
 
 
Nu har jag bara två pass kvar sen SEMESTER vilket kommer innebär lite mer pyssel i stallet, komma igång med hoppningen med fina Bojsan igen och forhoppningsvis fortsätta träna min vackra vän <3
Samt massa mys med familj och vänner =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: