grubbel

2012-04-13 / 02:58:09

jobbar natt.... natt 2 av 2 så snart mycket snart får jag HELG om 4 timmar för att vara mer exakt =) Då blir det SOVA och sedan kommer älsklingen hem från jobbet så då går vi och hämtar våran skatt på dagis och så väntar en mys helg med familjen <3
har jobbat två helger i rad samt nätter nu i veckan så har knappt sett dom på 2 veckor så gissa om jag längtar efter denna helg =)

Men fick ett sms av min medryttare när jag åkte till jobbet... kan inte riktigt släppa det... Callie är inte som hon brukar med henne, vill inte gå fram och gör hon det så studsar hon, vill inte ha en ren gångart, går inte att rida ihop.... men jag red ett rätt tufft pass i onsdags och hade inge problem...
Men jag funderar om hon har svårt att lägga sadeln rätt... eller om hon testar henne... eller om det är nå allvarligt... det går inte att släppa det... men hon trivs ju allra bäst när det bara är vi så kanske det är de som är problemet för hon fjantar sig med alla utom mig men de är kanske inte så konstigt då det är min tös sedan snart 4 ½ år tillbaka... men jag blir orolig och fundersam.... men ska åka ut och titta på henne. Gav lite tips och ideer som jag har och brukar använda mig av för att få henne lugn och fin om det är något som gör henne stressad så skulle S höra av sig i morgon och berätta om det blev någon skillnad. Vill inte att det ska vara nå fel eller något som gör att Callie inte mår som hon ska, hon ska må toppen och ha det bästa! <3

nej time to do lite nytta igen.

Sov gott sömntutor! snart är det min tur haha =)

Kommentarer!
Postat av: Emma

Tror du inte att det kan vara test då? Du borde väl känt om något var fel när du red henne? Vissa av mina medryttare kunde ju inte ens lämna stallet när dom skulle rida Missy ;)

Kommenterat - 2012-04-13 / 22:08:25  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: