bom

2012-04-25 / 20:07:54
Följde med Frida på tävling i söndags, dom va så duktiga! En rivning men de gjorde inget.
Men när vi lasta i och ur så blev jag så förtjust i hur bommarna funkade i transporten, så enkelt och smidigt men SÄKERT så sådan anordning vill jag oxå ha =) Har bett Tony om hjälp och det va inga problem =) och eftersom jag är lite ivrig och har dåligt tålamod när det gäller vissa saker så skulle jag vilja dom nya bommarna till i morgon när jag ska åka och träna hihi men den som väntar på nå gott ;)

Japp imorgon är det torsdag HOPPTRÄNING hoppas den inte blir inställd igen... ska rida Bojsan innan tänkte jag så båda brudarna får hoppa =)
Sedan blir lastträning av B i morgon har lite små planer inom mig men som jag inte delar med mig av innan jag har parat ihop mig med bästa Linnéa.
Men snart så ska vi ut och åka =)



dags att göra mig redo för natt 3 av 3, men i natt jobbar jag extra så nästa lön blir trevlig =) Ska nog köpa ett nytt träns till min älskade Callie då, Vill ha ett brunt till både kimberly samt de tredelade. Men har inte hittat nå som jag vill ha än men ska kika lite. TIPS?


Sedan funderar jag om någon har nå tips på hur man kan förbättra galoppen så hon inte kantar, blir så högrest och springer???
Vill att en stadig, lugn och rund galopp.... Men tror vi är en bra bit på väg..  Kanske kan få någon som fotar någon gång eller filmar så jag kan se hur det ser ut och ev dela med mig. =)


Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Postat av: Emma

Har hon musklerna för att kunna jobba ihop sig i galoppen då? Annars kanske det är därför hon blir så högrest? :) Men det har du säkert bättre koll på än mig :)

Kommenterat - 2012-04-26 / 10:24:27  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Postat av: Sabina

Hon blir liksom stressad i galoppen men jag menar inte att hon ska gå i super form direkt utan ha huvudet i riktning neråt och inte uppåt för att jobba mer med ryggen.

Kommenterat - 2012-04-26 / 20:18:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: