sola

2011-09-07 / 19:27:13
ska snart iväg och sola lite med bästa Sara <3      det är iaf planen för kvällen men måste säga att jag är dyngtrött.... blir väl så med en liten sessa som sover oroligt och ska upp tidigt.... men men thats life =)

I morgon är det dagis för Elina, träning för Frida för mej på kvällen sedan säger vi tack och hej och gör helg =) Elina får lång helg hade jag tänkt. Så tomt utan henne om dagarna så på fredag åker vi till mina päron och umgås lite. Planen är att sambon ska byta altantaket då på em så bäst att hålla sig borta ;)





Jag och Tony har gjort en deal inget söt intag i veckorna (godis, läsk, fikabröd) fram till jul, den som förlorar får bjuda ut den andra på middag. Till jul..... hur kunde jag vara så dum? Ja det var MIN BRILJANTA IDÈ *suck* som jag är godissugen då.... men snart klarat av 3 dagar =)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: