Tummen ner för försäkringsbolag...

2011-05-17 / 12:32:30
Har resveratyion för hälta på högerfram på min stjärna men vet inte varför, alltså vilken skada hon har haft tidigare.. Sist jag försökte ta reda på det fick jag till svar att det va sekretess för aatt det var under den tidigare ägarens tid men HALLÅ det är ju JAG som äger henne nu! men ja ja sen har det bara legat på hyllan men nu ska vi börja träna hoppning och jag vill veta om hon håller, för det är ju VÄLDIGT mycket tyngd som kommer på frambenen i hoppning, typ hela hästen och ryttaren.... så har nu tagit upp kampen igen... och nu var det något snöre som ine kunde hitta någon anteckning om varför hon har en resveration. VA???? Hur kan detta va möjligt??? Dom måste väl ha något utlåtande från veterinären eller nå????? aja den snubben la ärendet vidare till skadefrågor så dom ska ringa upp mig. För finns det ingen anteckning bör jag kanske kunna häva den? ska prova iaf, annars kanske byta bolag... men även om jag byter så vet jag ju fortfarande inte vad som hänt hennes ben tidigare.... om det håller eller ej.... men tidigare när hon hade  kotledsinfammation bilat i fram så gick hon rätt igenom ua på återbesöket så då borde veterinären ha sett tycker man om det va något galet..... men men svårt att säga.

Men kampen har just börjat och jag är envis så hoppas jag vinner!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: