Träning

2011-05-19 / 20:44:08
Träning ger färdighet, det mottot använder jag idag, för shit vilken underbar lektion vi red för Frida idag. Det gav massor i utdelning! woho va kul =) Riktigt underbart att få vara hennes ägare idag =) Det är självklart underbart alla dagar men vissa har lite mer guld i kanten än andra =)

Har för överigt varit på ikea och köpis idag med min föräldrar. Köpte hyllor till tvättstugan, tänkte fixa till där, sen köpte jag ett sängöverkast (ljus rosa underbart fint), rosa servetter, en klänning och ett par chinos =) Mycket lyckad shopping! Är lite galen i rosa just nu eller de är väl jag jämn men nu kan jag bara inte låta bli hihi =)


Igår samtalade jag med försäkringsbolaget igen ang. reservationen på högerframben. Fick efetr många turer svar på min fråga - vad är det för skada? -jo hon har blivit kraftigt svälld i höger framknä vid hårdkörning som 4 åring.
Va? skämtar du ingen vidare utredning? Ingen återuppföljning??? NEJ INGEN HAR BRYTT SIG!
Så nu får jag göra en omprovning med veterinär böjprov, rörelsemönster på volt och på raktspår sedan ska dom göra en ny bedömmning och se om jag får bort den. Men Sedan hon va 5 (sedan Annika köpte henne) och tills nu har hon ALDRIG haft något problem med benet så hoppas på att få bort den. För man vet ju hur försäkringsbolag funkar dom vänder och vrider på allt så till slut gör den reservationen så att inget täcks. Men skönt att få en changs att fixa det nu för förr när jag frågat har dom bara sagt att den går inte att häva, sekrettes på skadan. Men nu va det en människa med gott hjärta som förstod och va väldigt hjäptsam. STORT TACK!


Nej nu lite film och slapp i soffan.

Imorgon ska jag och Elina till Sara och Smilla och hälsa på =) skojsigt!

Trevlig kväll
Kommentarer!
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommenterat - 2011-07-20 / 03:01:21  | URL - http://smsalåna.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: