step

2011-05-31 / 08:32:00
igår va vi och köpte en ny tv.... och idag ska vi kika på nya mobiler.... vi är inte alls nå impulsiva nej nej hihi men man lever ju en gåmng så varför inte ta vara på det ;)

flera vuxen poäng på olika vis ;)


Va på utbildning igår.
HLR för vuxna samt HLR för bebisar och barn.
Samt utbildning i avläsning av syrabas (artärgas) mycket intressant och klockren föreläsare!


nästa höst (2012) tänkte jag vidare utbilda mig tror jag, eller inte super avanserat men söka kardiologikursen som är på 1 år. Har ju tjänst på hjärt så då tyccker jag att jag har lite skyldighet att vara "specialicerad" på det oxå. Jag och Bönan ska söka då så får vi se vilka fler det blir. Alltid någon varje termin.


nej nu ska det fixas lite inne, sådant väder idag och jag är otroligt trött....


Kommentarer!
Postat av: Ida

Tack för tipset Sabina! Mejlade henne så får se vad hon säger. kram!

Kommenterat - 2011-07-03 / 20:04:29
Postat av: Nicole

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

Kommenterat - 2011-07-12 / 23:11:38  | URL - http://djurförsäkring.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: