städa

2011-05-24 / 13:19:35
ja har nyligen fårr Elina att somna efter lite olika åsikter.... så då passar man först på att kika på ikea över internet för att planera kvällens shopping. sedan slå igång dammsugaren för att städa.
Undera om man skulle uppfinna en dammsugare som skötte sig själv. -nej nu är det dags att dammsuga, så åkte den runt själv och kör in i skrubben när allt va klart. hur skönt som helst!

Nej inte tid med detta nu.

Fick Callie skodd igår iaf sååå skönt! Haft tur 2 ggr i rad att hovis kunna komma dagen efter skon har lossnat =) Guld värt! Men det var ju någon annan som fick inställt istället. Man är ju prioriterad =)
Idag har Sanna henne. Kanon med medryttare! Nu får min stjärna gå 6 dagar i veckan och jag får 2 dagar "ledigt" så jag hinner med hem och familj. UNDERBART!

På torsdag är det träning igen! Woho vad jag längtar!!!!!!!!!!!!!


nej nu ska här städas!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: