söndag

2011-05-22 / 09:37:59
oj va fort denna helg har gått!

I fredags va jag och Elina och umgicks med Sara och söta Smilla =) va ute i solen hela dagen, mycket skönt!
Storhandlade på em och gjorde nada på kvällen =)

Lördagen, släppte ut pollarna, red en sväng, åkte ut till Tonys föräldrars husvagn i Ängskär SUPER MYSIGT! Kommer absolut bli fler svängar ut dit denna sommar =) Sedan va jag chaffis hela em.  Kvällen tillbringades hos oss med vänner. 10 vuxna och 3 barn behöver man säga mer? Full rulle =) Grillning och trevligt umgänge!

idag har jag släppt ut pollar, ej tränat då min tös hade trampat av sig en sko, igen.... ovanligt eller så inte.... suck men men hoppas hovis kan komma snart =) Vill vara med och träna på torsdag samt att hon helst inte ska stå mer än 1 dag i stöten nu när det är så mycket näring och protein i grästet, blir så gallig och stel i benen =(

Nu väntas gårdsstädning med alla grannar!  Sedan kalas i eftermiddag.
Full fart hela helgen men en mycket trevlig helg =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: