Håridé

2011-05-14 / 16:57:06
Så här skulle jag vilja ha håret, färgmässigt. Super snyggt!







Men har jag tålamod? Humm tur jag får hjälp av bästa Sara <3
Kommentarer!
Postat av: S A R A

finns en pulver som man har i håret från proffs.. då får man volym. Prova de. mkt lättare att fixa håret då

Kommenterat - 2011-05-15 / 08:27:44  | URL - http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där hårfärgen är superfin!!

Jag är också ute efter den. men det är svårt att få exakt lika.

Hoppas allt är bra med dig och familjen. Får försöka ses någon dag. Jag jobbar som vanligt mest hela tiden men sökte nytt jobb här om dagen så håller tummarna för det nu. Kram kram!

Kommenterat - 2011-06-01 / 11:29:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: