grubblare

2011-05-18 / 09:21:33
Den sista tiden har det varit mycket som snurrat runt i mitt huvud.... ibland saknar man det där när man hade någon att prata om allt med....  Tur man harvärldens bästa sambo <3


Kära kusin som var över på andra sidan och vände, så skönt att du är en kämpe! Men många tankar och funderingar..... varför, hur, händer det igen.... ja man kan konsten ibland....


Inte ens stallet fick mej på bra humör igår.....   pengar, tid......Elina, grubbel....



Elina mat vägra igår, det gjorde ju så man grubbla en hel del....


Tänker inte gå in på mer detaljer för man vet aldrig vem som läser..... Dette inlägg va endast för min skull, skönt att få ur sig lite..... precis som bloggen är tillför för min del



Kommentarer!
Postat av: Linnea

Jag saknar de oxå.. Undra varför det inte kan få va roligt att leva jämt för.. En jobbig månad framför sig.. Ja vill spola tiden..

Kommenterat - 2011-05-19 / 12:12:07  | URL - http://Linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: