nöjd

2011-07-06 / 21:10:53

Är nyss hemkommen från stallet, är väldigt nöjd med min dam i dag. Först va hon kanon i traven sen vägra hon trava men endast för att det blev jobbigt när jag kom åt henne så bra men efter några FINA GALOPPFATTNINGAR så började vi om med traven oh allt lossnade och hon blev super fin *STOLT*


Tidigare idag va jag och Elina och hälsade på Karin och Vincent, mycket trevligt =)


I morgon eller på fredag får vi våran färg till altan och till Elinas rum, har nu bestämmt oss för att hallen uppe inte ska bli vit tror det blir kanon snyggt. Måste bara ha barnvakt så jag kan måla Elinas rum, hon ska få sitt rum klart i födelsedagspresent =)


Har föröverigt hittat en sida på nätet med super bra hårprodukter(samma som säljs hos frissan) till bra priser www.lyko.se har köpt shampoo, balsam, live in balsam, hårinpackning samt en hårbortse av äkta vildsvinsborts som jag älskar!



Skulle behöva smink borstar/penslar någon som har TIPS på sida på nätet eller butik med bra kvalité till bra pris??? =)


Hörs

Kommentarer!
Postat av: Linnea

Ja kan va barnvakt!

Kommenterat - 2011-07-07 / 20:48:51  | URL - http://Linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: