jobb

2011-07-23 / 19:38:16
har nu gjort mina 3 första skift på jobbet, SUPER KUL! Men nu är jag död, super trött.... och i morgon blir det dubbla skift.... men hellree att jag vet det nu än att telefon ringer i morgon bitti och man blir beordrad... plus att jag har helt underbara kollegor så då går det bättre =) Sen är det måndagen kvar att jobba sedan ledig i 4 DAGAR woho va skönt får då har vi massor att fixa med inför 1 års kalas. bla att hinna måla klart och göra i ordning möblerna i Elinas rum men det är bara finliret kvar och nu har ju Tony semester så nu är det lättare att få nå gjort.


Elina har lärt sig krypa upp i soffan, och snabb är hon så nu har vi att göra (inte för att det va lugnt innan men nu ökar ju fallriskerna).


Har fått lite svar på min annons jag har lagt ut om medryttare, både intressant och helt ointressant, jag menar vill man tävla och bestämma en massa KÖP EGEN. Vad hände med tacksamhet? Jag menar jag va ju överlycklig när man hade en häst att sköt och pyssla med och lyssnaade ordentligt på ägaren, men  nu vill ju folk ha egen häst fast nån annan betalar cog står på alla papper typ.... Inte ett dugg irriterad! hihi men känns bra att ¨få gnälla av sig lite =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: