Typiskt.....

2011-01-27 / 19:03:26
Japp självklart blir man sjuk inför dopet.... febern stiger, lillfia börjar oxå bli hängig =( Kanon eftersom de är dop på lördag... aja tur jag har värdens bästa bästis som hjälpa mej med Callie idag och imorrn så jag kan vila (iaf försöka är helt kass på det) vill ha lite kraft och ork på lördag så jag kan vara glad och trevlig =)


Har haft sällaksp av bästa syster idag som har hjälpt mig med de sista inför dopet. <3


nej nu ska jag och Elina se en film tror jag =)
Kommentarer!
Postat av: PinkieLaady

Usch krya på dej vännen! Känner mej själv lite hängig, men vet inte om jag bara är trött pga graviditeten eller om jag har nån förkylning som hänger.

Kommenterat - 2011-01-27 / 21:10:08  | URL - http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Just den där vita är det en kompis som gjort, men annars så kan du beställa av madebycarran.blogspot.com

Kommenterat - 2011-02-06 / 19:48:57  | URL - http://blogg.alltforforaldrar.se/crazyangel/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: