Rumpnisse

2011-01-19 / 21:28:55
i förrgår kväll när vi hade lagt oss kände jag mig otroligt iaktagen så var tvungen att tända lampan igen, mycket riktigt så va jag fullt iaktagen av en söt liten rumpnisse som hade snurrat runt på mage och låg och spana på mig. Jag skratta så tårarna rann! Kan man göra annat när man ser 2 stora mörka ögon och en liten näsa sticka från mellan spjälorna i hennes säng?  och när jag börja skratta blev hon  ännu mer nyfiken och tröck sitt ansikte mot spjälorna hihi vilken härlig syn! =)
Jag bäddade ner henne igen och nattade igen. Efter en kort stund kände jag att de va nå igen så gick fram till hennes säng och skulle bädda ner henne, men de kändes så konstigt.... fick tända lyset igen. DÅ har Elina typ satts sig upp och försökte ställa sig upp! GAHHHHH hur ska jag då kunna slappa av? Tänk om hon välter över kanten.... (hade ej sängt hennes säng då) och eftersom vi va trötta så fick hon sova med oss då så sänkte vi sängen igår kväll så hon kan stå och dona utan att rammla ur. Men snacka om att det går fort!

Idag har busfröt stått och tryckt av och på, på våran dvd. Jag funderade vad musiken kom i från och då va de Elina som hade startat den hihi gobiten.



Har haft en taoppen dag idag.
Gick med vinbärsbrudarna till ica och handlade lite blöjor, unda hur många 100 kr man lägger ner på blöjor i månaden?
sen gjorde jag hemlagad lassagne och bjöd älsklingen på de när han kom hem från jobbet sen for jag i väg och red Callie. Duktiga häst! Blev jätte rädd för några islandshästar som kom i fullfart bakom oss i mörkret, hon blåste upp sig och frusta för fullt, jäklarns va stor hon blev! men trotts rädslan så stod hon kvar även om hon gärna hade sprungit. Kändes att hon litade på mig när jag bad henne stå kvar =)
sedan jobbade vi vidare, hon är sååååå fin!

Nu lite film innan sängen väntar.

imorgon en tripp ner på stan och träffa Iza och uträtta lite ärenden.


Natti Natti
Hörs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: