valet och kvalet.....

2011-02-11 / 20:49:42
medryttare eller inte är den stora frågan.....

tycker så synd om min älskling som får lida när min tid inte räcker till.... men de kanske ordnar sig...


Funderar fram och tillbaka.... vill inte ha en massa som provrider.... vill hitta en bra direkt i så fall.... och tro mej de är svårt... har försökt några ggr....



aja får grubbla vidare....













Menj en sak är jag säker på när det gäller dej min vän, och det är att jag älskar dej! och vi ska klara detta! Tills döden skilljer oss åt min trogna vän! och eftersom det är jag som bestämmer så dröjer det LÄNGE tills den dagen kommer.  <3
Kommentarer!
Postat av: PinkieLaady

Usch det är så himla påfrestande för en själv oxå för man vill ju verkligen hitta någon bra.. och när man väl tror man gjort det så får man alltid bakslag. Hoppas det löser sej för dej vännen, det blir ju lite extra svårt när hästarna är lite "speciella" i humöret. Lara var ju snäll men behövde ändå sin ryttare.

Kommenterat - 2011-02-12 / 02:42:20  | URL - http://pinkiedesign.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: