Toppen

2011-02-24 / 09:17:08

Hade en toppen dag igår =)

Dagen började med att jag fick paket av Tony innan han åkte till jobbet, presentkort på spa behandling på spa gammla gefle =) MYSIGT!!!!!!!!!!!

Sedan kom mamma, pappa och mormor på lunch och fika =) super mysigt! Fick massa kläder, smink och annat bra =)

Efter det kom Kusin Mia med mitt kusinbarn Anna och fika =)

senare kom min morbror och hans fru och fikade.

Kvällen avslutades med Tonys föräldrar som vi bjöd på middag, potatis, morötter och rödbeta i ugn med fläskfilé och rödvinssås samt en färsk sallad *MUMS*

Fick även en chokladbok, choklad, duschgrejer, lotion, sockor, fotoram. och jag som inte ens önskat mej nå =)


och Elina fick 2 nya pyamaser, bodys, vantar KANONERS! Hon har ju växt ur det mesta så ska ner på stan någon dag och handla åt henne.


nu ska jag upp och förbereda inför att Emme kommer och hjälper oss med spackling av blivande sovrummet =)
Sedan kommer Sofie, Joline, Sara och Wilma på fika =)

Ha en mysig dag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: