spa

2011-02-12 / 12:38:55
Efter ännu en natt med minimum sömn så har mina hjärtan farit ner på stan för att köpa födelsedagspresent åt mej=) vilket innebär att jag får lite egen tid vilket passar kanon då jag vaknade med dunder förkylning idag. Så jag ska ha lite hemma spa =)  Ska ge håret lite extra inpackning idag, alla blekningar är ju rätt påfrestande. Men den bruna färgen va jätte bra och skonsam precis som de stod så håret återhämtade sig kanon av den!



Ganska så sprecis så här blev mitt hår i färgen, SUPER NÖJD! får se om det blir lite slingor sen men först ska jag ha så här ett tag för jag trivs så bra i det =) men lite närmare våren blir de kanske någon slinga oxå.

Tusen Tusen tack till underbara Sara för din hjälp! 15 förpackningar och massa tid senare blev vi riktigt nöjda.
Har jag nämnt att den bruden är en underbar vän? då gör jag det nu HON ÄR UNDERBAR och en RIKTIG VÄN!



2010 blev ett minnesvärt år på många sätt, våran Elina kom till världen och ny vänskap bildades!


Börjar dra ihop sig för en ute kväll med brudarna ;) ja inte nu men snart =) och de ska bli jätte skoj! Får se vem som vill följa med =)


Har en sjuklängtan efter mitt 4 benta hjärta så får se om jag samlar ihop mina krafter och åker ut och pussar på henne lite =) i morgon ska jag släppa ut och har jag kraft så ska jag upp på hennes rygg och bara njuta av att vara vi.
Bästa Linnéa tog mitt utsläpp idag <3 värt guld efter 2 vakna nätter.

 Och idag kommer vackraste MISSY till vårat stall! Hur bra blir inte de? SUPER! Både hästen och hennes ägare Emma är underbara och blir grymt skoj att stå i samma stall som dom igen =)



En underbart vacker bild på Emma och Missy. Hoppas Hon inte tar illa upp för att jag lånade denna bild av henne, men den är sååååå fin! Precis som brudarna på bilden <3

nu skutt in i duschen, ska inte slösa min egna tid framför dumburken.

Ha en ljuvlig dag!

Kommentarer!
Postat av: S A R A

Mysigt med egen tid.. ja snart blir du 24. Va tiden går fort va? Grattis i förskott.

Kommenterat - 2011-02-13 / 20:56:25  | URL - http://sarriiis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: