present

2011-02-15 / 15:33:49
igår hade jag en riktigt bra dag =)

Först besök av mamma, pappa och syster. Elina fick en jätte söt boddy och vi fick en ask ed gelehjärtan och choklad hjärtan *mums*

sedan kom systrarna S, sååå kul! Va riktigt längesen jag träffade Emma så det va riktigt kul att dom kom och hälsade på =)    (kan ingen här på området sälja till henne så vi får dom som grannar?!)


efter de kom älsklingen hem och då fick jag en bukett rosor med blandade färger sååååå vackra fick även en super fin ljuslyckta! som jag har vilja haft jätte länge och den hör va mycket finare än vad jag hade tänkt mej =)

efter det åkte jag och tränade min älskade Calibera, hur underbart som helst! Så duktig och så go!''

Kvällen avslutades med filmmys med mina hjärtan=)  snacka om toppen dag!

önskar bara Elina kunde få bli frisk.... gör så ont i mej att se henne hosta så hon blir slut och ledsen =( Min prinsessa ska vara frisk och glad =)





Idag har vi haft en lugn dag, varit i stallet och fixat tillsammans med bästa L =) sedan bara varit hemma och tagit de lugnt. Skönt med sådana dagar och ett måste när man inte är helt pigg.

Jag har föresten hittat en skit snygg fondvägg till vårat blivande sovrum! men ingen bild fören det är klart ;) kan ju hända att det blir en annan innan det är klart måste se hur denna ser ut live innan vi bestämmer oss helt men 99% att det blir den. SÅÅÅÅÅÅÅ snygg!


nej nu kommer Tony snart hem, dags att tänka på middag. Hummm *kliar mig i huvudet*..... undra va vi ska hitta på idag....  se upp kylen here I come! dags att rota lite och slå igång hjärnan och använda lite fantasi =)

                                    Hörs!
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

DU kan handla direkt i webshopen :)

Kommenterat - 2011-02-15 / 15:46:44  | URL - http://blogg.alltforforaldrar.se/crazyangel/
Postat av: elin

Tack detsamma! :D Ni verkar ha de jättemysigt ihop!

Tråkigt att lilltjejen e sjuk :( hoppas hon blir frisk snart!

Ja men absolut, ja har inte mkt för mig förutom nått möte nån timme om dan :) har dessutom bil nu så ja kan åka å hälsa på andra också :)

Kommenterat - 2011-02-15 / 20:28:11  | URL - http://niidju.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: