shopping =)

2010-09-28 / 11:23:57
I helgen har det blivit en hel del shopping och riktigt trevligt va det =)

Lördagen: En super snygg jacka, jeans, skjorta och T-shirt allt från Carlings. Dom hade ett erbjudande om man kölpte jeans till ord pris fick man 50% på varje överdel som man köpte ME LIKE! och vilken service! Lovley! värt att handla bara för att dom är så trevliga och duktiga där =)
Och på jeansen köpte jag min vanliga storlek som jag hade innan jag blev gravid. MYCKET GLAD =)

Söndagen: En dunjacka från stadium


och 2 mössor en rosa och en naturvit med tillhörande vantar till båda =)

så nu är jag redo för kyla =)
Det är sååååå mysigt med hösten! nu är det bra ett par sköna varma stövlar som ska inhandlas men de hinner jag med och mer än de hihi


ikväll är det höstmöte i stallet =) myspys! och trevligt att träffa alla samtidigt kan tänkta hur de kommer låta med flera brudar sammtidigt hihi (hönshus)
Och ett besök på HÖÖKS med bästa Linnéa står på schemat innan mötet sååå trevligt! Har inte träffat min pingla på flera dagar juh =(

nej nu blir det promenad och lite pyssel här hemma.

Nedräkning inför helgen då ska jag prova hoppa upp på min älskade Caliberas rygg. Hoppas verkligen att jag håller men vågar inte planera för mycket i fall att det blir ett bakslag. Så när jag vet om det går då ska jag planera våran komma igång period =)


Ha det toppen!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: