spiral

2010-11-11 / 12:19:25
Japp nu är spiralen på plats. Vill inte ge Elina ett syskon så snabbt och eftersom jag verkar ha VÄLDIGT lätt frö att bli gravid så känns spiralen som en bra metod. Inga piller att glömma bort eller så och sitter i 5 år och samma dag som man tar ut den kan man bli gravid. Låter kanon så får se om jag kan ha den, upp till bevis =)


Undra varför folk säger saker men ändå inte menar det? inte för att jag bryr mig speciellt mycket hade inga andra förväntningar så. Men ändå är det inte bättre att inge säga alls?



Nu är datum för dop bokat =)



dags att byta om om för att åka ner på stan en sväng med Sofie och hennes fina mage, snart kommer deras fina bebis <3

ha en härlig vinterdag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: