ny dag nya tag

2010-11-25 / 09:52:22


Jag måste bara säga att jag är så grymt glad att jag har turen att ha Linnéa i mitt liv! Trotts mitt dåliga humör igår så fick hon mig på strålande humör. Vi förstår varandra!
Så efter det vet jag att medryttare lägger jag på hyllan, nu kör jag och Linnéa =) Ska rida så det ryker! Elina bllir ju bara bättre och bättre på att ta flaskan =) sen har jag toppen föräldrar som ställer upp som barnvakt ibalnd så jag kan rida när det är ljust =)



På lördag är det dop för sötaste Wilma <3 undra bara va man ska ha på sig? .... ... som tur är har vi svarta sopsäckar, bara att klippa hål i för armar och huvud och sätta i ett skärp i  idjan så är man ju med i modet ;) svart blankt matrial.... hihi nej då nått ska jag nog komma på. annars får jag väl köpa nå i morgon på stan.



nej nu ska jag klä på mig och bege mej ut på prommis! Härliga dag!



Den här dagen kommer bli kanon de har jag bestämt mig för =)
Kommentarer!
Postat av: Linnea

I love you bästis! <3

Kommenterat - 2010-11-25 / 12:01:01  | URL - http://Linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: