nu och då

2010-11-02 / 09:44:52
Ett stort tack till snällaste Sara! Som igår hjälpt mig handla behövliga saker från affären och från apoteket till min lilla sjukling. Och Tog med min lilla sjukling i vagnen så hon fick lite frisk luft.
Sedan gjorde hon mat här och bakade här, så sällskap hea dagen samt  hjälp så jag inte behövde gå så mycket. GULD VÄRT!

Av någon anledning har jag tappat kontakten men vissa gamla vänner (väldigt tråkigt) men samtidigt funnit några nya (helt underbara), kan tännka mig att det beror på att man inte är ute och festar som förr då är man lite tråkig. Men jag har valt denna väg i mitt liv tillsammans med Tony och jag ångrara inte en sekund av det. Elina är min/våran ögonsten. Så de vänner som finns kvar och uppskattar mej ändå, trotts att man har lite tid ibland (inte så konstigt när man fått barn för 3 månader sen samt rustar radhus) det är riktiga vänner.

 Livets skola, där lär man sig massor! Båda bra och dåliga saker men de val man gör och har gjort gör en till den man är idag.



Nej skutt in i duchsen nu sen kommer mammsen, pappsen och bästa syster på besök!

Vill inte trampa på någons tå, det jag vill säga att jag älskar alla som finns i mitt liv, vänner och familj det är ni som förgyller min vardag och gör livet värdefullt. <3

Ha en bra dag

Kommentarer!
Postat av: Emma

Åh vilken söt bild på er båda! :)

Kommenterat - 2010-11-02 / 11:10:28  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: