förkylning

2010-11-26 / 10:31:43
våran lilla prinsessa har åkt på en förkylning =( men bra söt är hon när hon nyser och sen kommer ett jätte smile =)
Vill ha närkontakt hela tiden och är lite seg idag, men de kan man ju inte påstå om gårdagen, Skratta och jollrade hela tiden. Hon tycker de är super kul att vara i gåstolen, har dock bara lärt sig backa i den och blir förbannad när hon har backat in i något och inte kommer längre hihi.






Ska nu göra oss klar för att bege oss till bästa syster <3

i eftermiddag ska jag, Tony och Elina åka och köpa diskho, bänkskiva mm sen kör vi! ska försöka hinna såmycket som möjligt i helgen. men får se hur tiden och orken räcker nu när Elina är lite sjuk..



Drömde i natt att jag va ute och galoppera på min skönhet. Jäklar va jag längtar efter henne just nu! Hoppas ovädret lugnar sig snart så vi kan ta en sväng i skogen =)




Jag är verkligen lycklig!

Ha en toppen fredag!
Kommentarer!
Postat av: PinkieLaady

Men vad söt hon är! :D

Kommenterat - 2010-11-28 / 21:58:54  | URL - http://pinkiedesign.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: