back on track

2010-11-13 / 17:45:06
japp nu är jag väl snart back on track igen efter möjlkstockning.. så segt 39 graders feber gör inte mej till en energiknippe direkt. Men de är första gången som jag klarar av att hålla mig på benen med denna temp och de bör väl vara modersinstinkten som gör att de går. Hur som helst så är jag av med febern nu =) Har nyss varit ute på prommis med Elina och Sofie, ÄLSKAR verkligen att vara ute!


Ikväll blir det en lugn och mysig kväll med vinbärsgrannarna ;) hihi bra skoj att ha vänner så nära! Går typ att kasta en sten till varandra, eller ja inte riktigt då men bra nära är det. Till Sara och Emil tar det ½ minut att gå och till Peppe och Sofie 1½ minut typ. När och bra nu när vi alla är hemma, 2 mamma lediga och en i väntan på bebis sen rullar alla vagnarna tillsammans =)

Ska skutta i väg snart och vara åskådare när Sara är frisör =) Undra va jag ska göra med håret nästa gång? humm skoj ju att fixa lite =)



Min/våran ögonsten!
Känns som igår som vi fick ett positivt graviditetstest men samtidigt känns det som hon alltid har funnits i våra liv. Går inte att tänka hur det var innan. Tyckte man att man hade mycket att göra då så va de ingenting om man jämför men de är helt klart de bästa vi har gjort. Kan inte säga annat är KÄRLEK!




Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: