nytt och fint

2010-06-02 / 14:54:53

Nu har vi fått ny kly, frys och spis! sååå fint =) fick en spishäll  ME LIKE!

nu ska jag städa av lite, jobbargubbar = skitiga golv ;)
en klar fördel med att bo i hyres är ju all service! underbart! tänk att bära upp kyl och allt själv för dessa trappor? gah blir trött av bara tanken hihi.



låg och solade lite hos mammsen och pappsen igår och en snabbis på fm idag, skönt att få lite färg, syntes ju knappt innan mot de vita lakanen i sängen ;)


snart kommer älsklingen min hem =)



Igår va jag och hälsade på Linnéa och Disa, underbara tjejer! Super trevlig kväll med underbart god kladdkaka =) sådana kvällar bör göras oftare!

nej nu ska de skuras lite.

Ha en toppen härlig sommardag!

Kommentarer!
Postat av: Emma

Hej hjärtat mitt! Nu har jag äntligen tid att bara sitta framför datorn och slappa! helt sjukt vad jag har slängt runt på olika ställen men nu är jag i Bö och jobbar som badvakt! ska uppdatera min blogg imorn tror jag, är för trött nu! :) Men herregud så fin du är! Det är ingen liten kula du bär på där alltså! :) saknar dig otroligt mycket vännen! puss puss hörs snart!

Kommenterat - 2010-06-05 / 23:00:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: