NY och FIN

2010-06-23 / 11:01:51
woho de gick som vi ville =)

Är nöjda ägare till en mycket fin Volvo V70! Så skönt med kombi när krabaten våran kommer =)


Inte våran skönhet på bilden, vi köpte en Grön Metallic. (bilden lånad från googel)


Nu ska jag göra fint här hemma, på fredag bär det av till Forsby i 2 veckor såååå skönt! Hoppas på fint väder med mycket sol och bad!

Ska även packa väskan som ska med till förlossningen när det är dags, knappt 6 veckor kvar och igår och i natt hade jag massa sammandragningar igen så lika bra att förbereda sig lite.

Ha en skön sommardag!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hej!



Grattis till erat kommande underverk.



Svarar lite här på det du skrev till mig. Att ha häst på bete men även rida tycker jag är ok. Har ju själva haft det så när vi stog i Östanbäck. Men på fältis tycker många att hästen ska ha semester på betet och inte motioneras något alls under betesveckorna =(

Man vill ju gärna utnytja sommaren till ridning =)



Ja, Canoó är sjukskriven och det blir besök på kliniken med jämna mellanrum. Men nu ska allt förhoppningsvis gå åt rätt håll =)



Kanske kikar förbi och hälsar på i stallet nån dag =)

Kommenterat - 2010-06-23 / 14:14:32  | URL - http://vexus.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul för er att ni köpt ny bil! :)

Kommenterat - 2010-06-23 / 15:36:27  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Postat av: emma

Grattis vännen! får ta en tur i bilen när vi kommer hem ;) saknar dig <3

Kommenterat - 2010-06-23 / 22:28:10  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: