good day!

2010-06-18 / 09:52:54
Ja igår va verkligen en good day! åkte till mammsen och pappsen och sädade ur bilen, blev så rent och fint ?=) bara utsidan som behöver fixas upp nu =) Lika bra att ha den fin nu när vi har planer på att byta bil.

Sedan for jag och hämtade Elin och åkte vidare till stallet för att göra i ordning vackraste  Calibera inför träningen.
Va väldigt kul att se =) Väldigt fin och stabil i traven! Mycket nöjd med deras insatts.
Och de som va så himla skoj va att alla stall brudar va där sammtidigt så det blev väldigt trevligt i stallet =) inte ofta alla är på plats sammtidigt. och alla tjejer (både ryttare och hästar) va super duktiga igår! ser fram emot den 8e juli när nästa pass är, vilken härlig tränare!


Efter stallet åkte jag hem, duschade snabbt och bytte om sedan gick jag och älsklingen min för att möta upp Sofie och Peppe. Vi gick till Harry´s och åt. *MUMS* super god mat! åt lax, och de måste jag göra igen. Super trevlig personal oxå. stort plus!



Nu ska de städas och donas lite.

Ikväll ska vi på fest, en av älsklingens kompisar är hemma och hälsar på så de ska bli riktigt trevligt =)

i morgon blir det markträning för Birgitta! ser fram emot det =)

Ha en underbar helg!
Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Hej gumman!

Du e söt du! Förstår att du får ont också! Ja vill inte att folk ska tycka synd om mig, bara ha förståelse för att ja har ondare än "bara" lite träningsvärk :)

Ja de hjälper verkligen om jag rör på mig, men jag tror de e individuellt hur mycket och ofta man kan/orkar röra sig för vissa dagar kommer jag knappt ur sängen och i vissa bloggar ja hittat så har ja sett att de finns dom som har de mycket mycket värre än jag :/

Ja de absolut värsta är ju när de sätter sig så jävligt på humöret.. Ja blir helt off ibland och de beror kanske inte på att ja har ont JUST DÅ, utan att krafterna helt enkelt e slut av att ha ont hela tiden.. De är ju som en molande värk som ständigt är där lixom :/ Så dom dagar ja tycker att ja mår bra, så finns ändå smärtan där, bara att man lärt sig leva me den :)

E jätteglad att ja har så söta vänner som förstår i alla fall, och också för att de blivit så vanligt att folk börjar förstå att de inte bara e en s.k "kärringsjuka" :)



Love you babe! Puss

Kommenterat - 2010-06-20 / 23:51:36  | URL - http://niidju.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: