BYE BYE

2010-06-24 / 22:31:02
Tack och hej alla glada, sura och härliga människor! packar nu de sista för att i morgon bege mej med älsklingen och våra underbara busfrön Kurre och Nellie till päronens hus.  SÅ BYE BYE STAN SES OM 2 VECKOR!  
WOHO va skönt de ska bli =)

Fick ju order om att ta det riktigt lugnt nu när sammandragningarna har kommit åter, så fram med solstolen (en stund iaf sen är de skuggan under äppelträdet som gäller)  glass och jordgubbar och njuta av ledigheten.
I morgon är det endast 6 veckor kvar till beräknat datum så får se då när krabaten känner sig redo. skönt att kontroll ultraljudet igår såg bra ut =) de va en skön lättnad att älsklingen våran inte va på väg just nu iaf, men måste ta de lugnt annars kommer han/hon snart. och ett tag till i magen min låter bra tycker jag så hoppas lillan/lillen håller med =)



Har haft en mys kväll med bästa L ikväll =) Toppen sällskap!
Sitter nu och funderar på att lura med mig mina små sötisar i sängen i väntan på att Tony kommer hem. Gillar inte att sova själv har på tok för livlig fantasi för det hihi.


nej nej nog med skit snacket

sov gott och vakna tort!
Trevlig midsommar på er!=)
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

I love you <3

Kommenterat - 2010-06-25 / 07:56:42  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Postat av: Emma

GLAD MIDSOMMAR hjärtat <3

Kommenterat - 2010-06-25 / 09:32:19  | URL - http://emmahakansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: