uppdate

2009-11-17 / 10:58:56
Fedagen startade med jobb, sedan till stallet och fixade sedan åkte jag hem eller jag hann bara parkera så kom T och P och hämtade mej så åkte vi till valbo för älsklingen skulle klippa sig och vi skulle kolla på något att ha på sig på kvällen. Fick 2 super snygga tunikor av älsklingen =) får lägga upp bild sen =)
Sedan åkte vi hem, käkde tjockis pizza *mums* sen drog grabbarna och kollade när de andra grabbarna spalade hockeymatch. JAg hade ingen lust att gå ut va så kallt plus att jag ville röja upp eftersom vi skulle sitta och festa hos oss.
Så jag röjde undan och började göra mej klar så kom L och hjälpte mej med håret och tog en drink medan vi invänta de andra sen trilla de in en efter en så de slutade med att vi var..... humm 10 stycken. Vi hade super trevligt =) Va så himla kul att S kom fast hon hade jobbat kväll =)
Sedan begav vi oss till Heartbreak, kom dit vid 1 tiden, hade ju inte direkt bråttom i från oss. Vi höll oss på dansgolvet uppe, alla 10 ingen kom bort =) Det va så himla kul!!!!!!!!!! Alla bjöd på sig.
Söta L slängde de runt som en liten vante såhon hamnade på golvet, stakarn men tur det va alkohol i kroppen ;)
Sedan blev de lite tjaffs på vägen hem, folk som vill bråka och dona men allt gick bra kom väl hem vid halv 4- 4 tiden och då var vi trötta.

Klarade inte att gå ut sängen fören halv 1 och då förflyttade jag mej till soffan.... fortsatte sova och tycka synd om mej själv ;)
Åkte till stallet vid 4 och tog in hästarna, åkte hem igen och hamnade i koma i soffan hihi helt död..... Blev inte pigg fören på söndagen hihi förstår inte varför jag skulle bli så klen men men shit hapends. kass på engelska jag vet hihi men de bjuder jag på.

Söndagen skoddes Callie med vinterskor och även bilden sulades om så nu är jag redo för kyla och snö =)
Avslutade kvällen med en film med Linnéa, Disa, Tony och mina minstingar kurre och Nellie.
Men vi såg inte så mycket av filmen, partade mest och Disa fick mycket av vår uppmärksamhet. Hon åt upp en råtta hihi gobiten hoppas hon inte fick ont i magen.


Japp det var helegen de i en snabb version =)
Nu ska jag städa lite sen åka till pollen sedan ikväll till banken =)

Ha en trevlig Tisdag!
Kommentarer!
Postat av: frida

där har du den! ;)

Kommenterat - 2009-11-17 / 16:33:05  | URL - http://fridayh.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: