resumé

2009-11-30 / 01:54:09
Fredagen började med Make up kurs kl 08.30 och slutade 16.00 lärde mig plocka ögon bryn, färga fransar samt bryn sedan hur man sminkar för att framhäva samt dölja konturer i ett ansikte super kul!
Sedan åkte jag till stallet och plockade in pollarna=) Därefter åkte jag hem och gjorde mig iordning för att gå ut och äte med Tony och Lars, mycket trevligt. Blev kina på söder super mysigt! S edan gick vi till syster och festade och hamnade slutligen på heart break =) SUper trevlig kväll och bästa Sara kom och gjorde oss sällskap =)

Lördagen, var trött när klockan ringde 07.30 men blev snabbt pigg så fram emot fortsättningen på kursen =)
Fick lära mig hua man framhöver olika ögon färger, hur man förminskar resp förstorar ögon, hur man sminkar efter olika ögonformer och hur dom sitter i avstånd=) Har verkligen lärt mig massa! Så nu ska jag bara träna träna och träna för det är verkligen kul att kunna!
Sedan åkte jag och tog in pollarna, så goa mn helt slut för att orka rida så åkte hem och köpte mat med älsklingen sedan kollade vi på flickan som lekte med elden. Blev en lugn och skön kväll man blir verkligen trött av att få massa info hela dagarna.

Söndagen blev lugn, plockade i ordning lite och började förbereda för rusten som startar måndag (idag) sedan åkte jag med missarna till forsby usha va jobbigt det är att få in dem i brurar, vill inte.... men till sist gick dom in.
Kurre låg gömmd drygt 1½ timme under soffan innan han vågade sig fram lill vännen min men vilda mathilda (Nellie alltså) blev så glad så när buren öppnades, skuttade ut och såg ojoj här måste allt undersökas helst allt på samma gång. Så sötnosen for runt i hela huset som en liten tornado =)
Är nog kul för dom att få lite att göra, spännande att se va dom tycker när det är ny rustat när dom kommer hem igen=)
Även jag ska sova i forsby för det är lite svårt att sova när någon slipar och donar samt att jag slipper vara i från mina små älsklingar, tycker verkligen inte om att vara i från dem!

Är på jobbet nu, ska jobba i natt och nästa natt. sedan blir det lite dagskift =)
Ska komma igång ordentligt med träningen nu oxå men blev så mycket nu i helgen.... och måste verkligen köpa nå nytt att ha på fötterna när jag rider... skorna är slut börjar få lite ont av dom nu=( aja men inget att gnälla över, det går ju att åtgärda =)

Lite minusgrader och snö önskar jag mej inom snar framtid =) sååååå fint när det är vitt och rent ute och de blir så ljust =) snö snö snö!!!!

Sov så gott!
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel

Nä jag vet inte om det blir bättre, därimot kan det nog stanna upp.. men i och med att dte är så tidigt än så kommer det nog bli värre innan det är klart :/

Kommenterat - 2009-11-30 / 08:44:23  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: