ingång sättning

2009-11-19 / 13:49:43
Ja nu är det dags, vinterskodd och reda för att möta vinterntillsammans så sätter vi igång med ridningen igen jag och Calibera.
Såg när hon stod på gången när vi skodde att ALLA fina muskler vi byggt upp var typ borta.... mitt fel jag vet men de va bra att se för jag fick en rejäl spark i arslet nu ska vi komma igång (båda två) hon är ju himla snygg när hon är igång.

Blir inga bilder för bloggen vägrar sammarbeta=(

Igår red jag banan, skrittade och travade lite så hon fick röra lite på sig samt jobba lite och tänka, hon blev jätte nöjd =)
Ikväll ska jag rida ut en liten sväng med B och Rita så de ska bli jätte trevligt =)

I helgen blir det en häst helg har morgon fodring lördag och söndag så då pratade jag och B om att rida till ponnyklubbsskogen på söndag =)


Nu ska jag skutta ner och byta några visa ord med bästa Erica =)

Ha en underbar dag snart är det helg lovley =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: