fredag hela dagen =)

2009-11-06 / 03:23:12
woho snart är de läggdags för lilla mej =) denna natt har varit betydligt lugnare än förra. puha men tiden går inte riktigt lika fort men rätt skönt att sitta lite när man inte är på topp.
Ska snart gå blodtrycksvandringen så snart blire full rulle sen sängen me like!

Sedan försöka komma upp i tid, åka och pyssla i stallet och sen hem och säga hejj till gobiten min innan han åker i väg. sedan träffa L på kvällen för lite film och godis =)

Har fått schema fram till sista janurai nu. jobbar jul ledig nyår, jobbar nästan bara nätter i januari. så kommer kanske bli lite osocial i januari men tyckte båda schema perioderna såg bra ut i de stora hela=)
Får se om vi åker iväg på nå skidsemester i vårkanten eller hur vi gör. vore trevligt!
Undra hur nyår kommer firas i år?...
Men julen ska firas i forsby och på jobbet. Jag och mina 2 fyrbenta sambos åker till forsby tror jag =)
Får se hur min 3e sambo gör under jul.
men de är en bit kvar, först ska julklappar inhandlas de är sååååå kul! bara man kommer på nå bra sen går de nästan inte att sluta. eller jo kontot uppskattar inte alltför höga summar hihi. Men den handligen ska jag at tag i när nästa lön kommer, så jag har gått om tid att planera =)

nä  nu ska jag börja förbereda lite sedan är de full rulle, längtar efter att krypa ner i sängen =)

Sov gott och ha en toppen fredag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: