beslut?

2009-11-20 / 13:06:34
Grubblar på om jag ska köpa ett par ridstövlar eller skor och chaps???? skorna börjar bli dåliga eller är dåliga rättare sagt och chapsen börjar ge med sig i dragkedjan.... så nya skor + chaps blir nästan lika mycket som ett par stövlar men jag har inet bestämmt mej än.... Har alltid vilja ha stövlar men haft problem med att mina ben är korta så stövelskaftet hamnar på knät. Men Frida tipsade mig om att man kan beställa efter sina ben på ryttarstygen så ska nog åka och prata med dem och se va de kostar om man gör det. Tack för tipset =)

Nej dags att åka till jobbet sen är jag ledig till tisdag natt såååå skönt känns som jag börjar bli sjuk, så får låta bli att känna efter för ska rida hela helgen =) Längtar såååå!!!!!!!!!!!!!


Ha en toppen fredag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: