you rock my world!

2009-05-26 / 17:32:22
Du får mej att känna mej speciell, omtyckt och värdefull de är så härlig känsla att man kan betyda nå för någon annan, någon som betyder mycket för mej.

Åh tror jag är kär! läskigt men häftigt och riktigt underbart!

så som du ställer upp har inte många gjort (i kill väg alltså)

fick besök i skolan idag sååååå mysigt! får så mycke energi av att vara med dej!!!!!!!


jag är ju ingen toffel så mina underbara vänner behöver inte oroa sig för att jag försvinner i sommar =) killar kommer och går medan vännerna består!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de ska bli en toppen sommar den bästa på länge!

härliga utekvällar, grillning, fotboll, sol och bad ja den kommer bli underbar =)

skriver på lägenhets kontaktet på tisdag weeee de är på riktigt juh så nice!

nu ska jag gå och käka med morsan sen blir de bio ikväll mysigt =)

ha en toppen kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: