underbart liv!

2009-05-15 / 08:18:21
igår fick jag säga några ord till dej, de va sååå skönt, din min var oslagbar! inga tårar, inge ont i magen, inge må dåligt bara så jäkla glad, sprallig och väl mående japp de syntes att de tog på dej. sååååå skönt! jag är värd bättre, värd de bästa, de bästa för mej och de är ingen som får mej att må dåligt, känna mej värdelös, som får mej att känna att man inte duger, inte räcker, jag ska bli älskad för den jag är!

tack Elin och Linnéa för att ni har funnits där för mej hela vägen, att ni har funnits i mitt liv har gjort att jag har orkat ta mej genom detta! Ni är riktiga vänner! jag älskar er!


3 är oslagbart!

imorse vaknade jag före 06.00. skumt, ledig men vaknar sååå tidigt?! jag gick upp för tänkte kika på lägenheterna som släpps klockan 06.00 när jag ändå var vaken. så jag satt på plats när dom släpptes och där var den, min dröm! en 2apå 53 km med inglasad balkong på söder! och jag blev nr 1!!!!!!!!!! jag har första tjing weeeee!
ska bara kolla på den innnan jag bestämmer mej , men är de inge jätte fel så blir den min!!!!!!!!
Ringde till min bästa Linnéa när jag såg på face att hon hade vaknat, hon blev den första som fick veta, vill de, de var viktigt för mej, och hon kan ju lite om hur de funkar så hon fick berätta lite för mej.

snart ska jag åka och hämta sofie så vi kan åka till Åbyggeby, vi ska bo där i natt så i dag blir de först plugg, sen rida för F klockan 16.00 sedan köpa skräpmat med hem sen någon film. Linnéa kanske skulle komma och hälsa på oss =) de skulle va riktigt kul!
Sedan kanske en till skulle komma och säga hejj ;) får se men de skulle va jätte kul!

igår lurade vi fotboll, betydde så mycket att LInnéa var med! sedan åkte vi hem till henna och slappade i soffan och snackade lite=) riktigt trevligt!



jag och världens bästa  syster! love you



imorn blir de party sen krogen så jag får dansa med min pumor! vill ju träffa dom lite iaf när jag inte kan förfesta med dom. =)

så nu är de dags att packa lite sen åka =)
Ha en toppen helg!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: