pirr i magen!

2009-05-19 / 16:34:42
pirr i magen är lindrigt beskriver av hur de känns när jag ser att det är T som ringer, att de han som har smsat, blir så glad!

Helt otroligt att det går att känna så här! känns så bra! kan de vara för bra? är livrädd samtidigt som han får mig att känna mej så speciell, som om jag vore värdefull. Trodde inte det fanns sådana killar. hoppas verkligen att de inte vänder och visar upp en annan sida....
vill inte tänka tråkigt men är på min vakt är så rädd för att släppa in någon i mitt liv, rädd för att bli kär och låta någon annan ta hand om mitt hjärta utan att krossa de. för har varit med om de för mycket... vill inte igen. vill må bra och vara lycklig och de är jag med dej! Jag mår så himla bra!

Jag har haft en jätte härlig helg med flickorna, lite film och lite fest =) och lite mys hihi

hade fått 500 kr i böter igår när jag skulle åka hem från praktiken för mitt p- tillstånd hade åkt ner på golvet när jag stängde bildörren *suck* men men svor en ramsa och höjde sterion. sedan slocknade datan... igen... måste laga den om det går vill inte behöva köpa ny nu....
Jag ska ju FLYTTA till SÖDER så vill kunna köpa möbler och sådant skoj!
plus att bilden måste ju fixas så utgifter har jag ändå så de räcker.

men orkar inte bry mig så himla mycket faktiskt. de är som de är och jag mår så bra så de krävs lite mer än så för att få bort mitt leende även om de är drygt.

jag har underbara vänner, underbar familj, underbara djur och har en underbar date!!!!!!!!! hihi

nä nu måste jag skynda mej så jag hinner till fotbollen. skönt att rör lite på sig
sen hoppas jag att jag hinner träffa bäsa Linnéa en sväng =) men måste hem först efter fotbollen och fixa med däck som jag ska sälja imorn kväll =)

ha en trevlig kväll!
kom ihåg att de blir vad man gör de till =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: