nice weekend

2009-05-11 / 12:09:07
åh min helg  har varit kanon, mycke fest bara så nu är jag lite sliten.

Fredagen firade vi syrran, blev en lyckad kväll. Så kul att Linnéa kom och hälsade på och spöade dom i singstaar weeee du är så bäst!

Sedan blev de slick, jätte trevligt avslutade med Mc`donalds och sova på Saras soffa, när jag vaknade blev de morgon mys med Tiara hihi så mysigt!

Efter de åkte jag hem bytte om och drog till stallet, red ut i skogen. Hon skötte sig så bra på bort vägen men sedan började tog blåsa och hon va så pigg så vi stog på bakbenen nästan hela vägen hem i skogen men de gick bra, men tappade räkningen efter en stund för jag kunde inte sluta skratta. så söt juh men sedan fick jag bli allvarlig eftersom vi skulle ut bland husen och vill inte att det skulle bli någon olycka!

Hem och åt med mammsen och pappsen sedan fick jag skjuts in till stan, gick till Sara sedan kom syrran och 2 brudar till så då börja vi festa igen.
Drack lite vin sen fick jag Teqila eller hur de nu stavas den tog ut sin rätt iaf blev jätte full helt plötsligt, usha lite otäckt när de bara kom. sedan blev den lite krog runda, Berggrenska  -> Goya -> slick     skit kul!

Söndagen blev lite mys med Sofie =)

Idag ska jag plugga lite segt men men måste.
Imorn har vi tänkt lira fotboll så får se om någon är sugen på att vara med =)

nä nu ska jag väl fortsätta pluggandet.
ha en trevlig regnig måndag =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: