allt och inget

2009-05-12 / 12:50:50
ikväll blir de att lira fotboll ska bli riktigt skoj! de tråkiga är ju att många är sjuka men men jag har bestämmt mej så jag ska spela ikväll hihi
Får se hur många som kommer men vad jag vet så blir vi iaf 6 stycken så 3 mot 3 får de väl bli i värsta fall. de blir till att springa iaf ;)

håller på och samlar kraft för att göra lite skol uppgifter men de går segt, är så lätt att göra andra saker när man ska plugga, helt plötsligt blir disken och allt annat intressant hihi

ska snart åka ut till min underbara Calibera och ta en sväng om på banan tänkte jag =) fick lite ont i ryggen av hennes bravader sist så idag vill jag rida på banan så de blir lite lugnare =)

förstår inte varför de känns konstigt mellan oss.... känns som om du är iriterad på mej men jag vet inte de är skäert jag som inbillar mej. vill att de ska va som de va förr... du och jag mot världen men de känns inte som om jag är den för dej längre.... jag passar inte in riktigt..... de är säkert bara jag men jag vet inte de känns bara skumt....
tyckte de kändes så bra efter vi hade pratat och så men sen blev de konstigt igen.... i samband med helgen eller så är de bara att båda har mycket att stå i och tänka på....  för i mitt huvud och liv är de mycket som har hänt, mycket att bearbeta....

jag funderar på att bli helmörk igen... men jag vet inte  de är ju mycke pengar  i slingorna men jag vet inte om jag tycker de är så fint längre..... ska fundera på saken. ska iaf fixa utväxten för den är gräslig!

 en gammal bild, med riktigt brunt hår. brunt eller svart, svår fråga...

ja nu har jag babblat på om allt och inget weeee va segt

kan allt bli som förr fast inte helt som förr? vill ha vänskapen men inte resten.... eller nu blir de konstigt men jag vet iaf hur jag menar.

jag älskar dej gumman och de kommer jag alltdi att göra, du är en fin vän och jag vill att du alltid ska vara en del av mitt liv!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: