2009 = otur

2009-05-08 / 11:03:23
Ja de kan man nog säga 2009 har varit fullt med tråkig heter....

först gjorde Callie illa sig, visst e vara bara en sträckning men hon fick jätte ont i ryggen och de va ju svårt då att veta hur allvarligt de va. plus att hon har haft ordentliga skador sen hon kom till mej (kolik, kotledsinflammation båda fram)

sedan blev Nellie förlamad och var nära på att lämna oss, men nu skuttar hon och springer för fullt här i huset, en riktigt kämpe!

sedan blev de seperation för min del, och ett krossat hjärta

blev fel mellan mej och min underbara vän men de känns bättre nu men de va inge kul alls

sedan gick bilen sönder och även datan har strulat en hel del....

allt detta har hänt från januari till slutet på april, de kan man ju ändå säga att de är mycke på kort tid.

men vem vet nu kanske jag har gjort mitt för en stund.
Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Efter regn kommer solsken sägs de ju! :) Förra året va ett riktigt skit-år för mig, men jag står ju åtminstone på 2 ben fortfarande ;) Man blir starkare, även om man inte vill behöva bli de. Hoppas du får en toppenhelg tjejen! kramkram

Kommenterat - 2009-05-08 / 13:08:08  | URL - http://niidju.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: