20 års fest ikväll ;)

2009-05-08 / 10:58:38

Ikväll blir de 20 års fest för syrran har fyllt 20 =) Kommer nog bli jätte kul! Bara de att jag brukar bli rätt full när jag festar med henne men kul som bara den brukar de va =)

Ska klä på mig snart och åka till min älskade Calibera, hon har verkligen kommit i skum undan nu ett tag men nu är jag färdig med pendlingen så nu ska jag ta hand om min älskling=)

ska häma bilen min nu oxå för den är lagad så den går att köra igen men sen måste lite grejer bytas ut pga av slitage men men får fixa fram pengarna måste ju ha en bil som funkar nu när jag bor utanför stan.
Tror jag kommer bo här ett tag och spara pengar så jag kan köpa de jag vill ha när jag väl flyttar =)
sen har jag inte bestämmt mej än, köpa eller hyra? men ska skutta ner till banken någon dag och prata med dom så får jag fundera lite mer sen.

Jag har iaf värdens bästa mamma och pappadom är såååå underbara!

och jag har underbara vänner, utan er skulle jag aldrig orka. Ni är guld värd!

Har träfat lite nya männiksor nu på slutet jätte trevligt, älskar att ha många bra människor runt om mej. men sen är de extra skönt att ha någon riktigt riktigt bra vänn som man kan berätta allt för =)

Undra va jag ska ha på mej ikväll? humm från de ena till de andra hihi får ta och kika på de.
nu ska jag göra mej klar så jag kan rida lite, ska på massage halv 3 idag såååå nice!

ha en underbar helg!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: