****************

2009-07-22 / 22:28:39
såååå tråkigt att vara förkyld...... vara hemma man hinner tänka så mycket.... mer än va man vill.... not good.

blev bjuden på max idag av min gobit! så snäll =)


har kikat på film, var faktiskt vaken 1 hel film!!!!!!!!!!!!!!!!!! men nu har jag  sovit genom en hihi är helt hopplös.
ska gör mej klar snart och lägga mej, är helt slut, nu hör öronen svällt igen fasen va ont de gör.


Men nu längtar jag efter min pärla, längtar efter att bli ett med henne igen! Hon får mej att må så bra, är oslagbar med henne.

Du och jag Calibera! du och jag =)

så skönt att benet börjar bli bättre. Längtar så sjukt mycket efter att få hoppa upp på henne och bege mej ut i skogen och glömma allt för en stund. en helt obeskrivligt härlig känsla!

nu ska jag och mina sambosar gå och lägga oss, skönt med stor säng för dessa små söta varelser kan ta stor plats i sängen tro mej men de är härligt skulle inte vilja somna utan dom!

shit va du har vuxit tösen min! så fin så =)


mannen i mitt liv!!!!!!!!! alltid lika go =)


som ett gift par, håller alltid ihop =) er kan man alltid räkna med! KÄRLEK till er båda




så sov gott
de ska vi göra

natti natti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: