underbar vän

2009-07-14 / 22:54:02
Tack för att du finns i mitt liv, för de stöd du ger. Jag vet inte va jag skulle va eller göra utan dej!?

Är så glad för att vi har hittat tillbaka, de känns så för mej iaf... de känns bra... de är dej jag vill ringa när jag behöver någon... de är du som lyssnar´, stöttar och finns där. Du är underbar!

och vi delar ett stor intresse tillsammans, och de kommer göra att vi alltid har något ihop.

Vi har nog ett speciellt band, känns som du funnits i mitt liv hela tiden en sådan vän borde alla ha och jag är glad att jag har dej!

Älskar dej Linnéa!
Tack för att du finns
Kommentarer!
Postat av: Anonym

kärlek

Kommenterat - 2009-07-16 / 23:21:43  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: