sängen =)

2009-07-24 / 23:11:00
weeeee måste bara få berätta att världens bästa pappa har precis fixat min säng! så nu står den på benen så man slipper ligga intill golvet =) SÅÅÅÅÅ skönt! me like ser fram emot att krypa ner i den! fast den va ju skön utan ben men ändå.


ska nog kika på ett avsnitt av OTH så ska jag lägga mej sen.

VILL BLI FRISK!!!!!!!!!!!!!!!! så sova ska vara den bästa medicinen och jag sover ju 22 av 24 timmar om dygnet känns de som så snart är jag pigg och kry.

imorn ska jag följa med Linnéa till stallet ska bli riktigt skönt, saknar henne och töserna våra! plus att de blir lite segt att se samma väggar hela tiden....  men jag triv här de är inte de... jag är inte van att va inne så många dar i sträck, får lite ut längtan =)
har ju iaf super sällskap av Kurre och Nellie =) me like!


Ha en toppen kväll allihopa! och ta en drick åt mej ;)

kram kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: