måndag

2009-07-27 / 23:12:18
japp idag har vde varit måndag från början till slut.

har shoppat lite med Sofie, riktigt härlig tös, sedan blev de mat och biljard på interpool med trevligt folk=) jag och Linnéa vann 3 ggr i rad på bailjarden weeeee häst tjejer är de bästa ;) men vi vann första gången helt av oss själva dom andra 2 ggr hade dom andra ner den svarta men de räknas väl inte? de viktigaste va ju att vi vann =) mycket nöjd må jag säga!



imorn ska jag till lager 157 med Linnéa ska bli jätte skoj ,har väl inte råd egentligen men va fan bara att komma i väg en vända är ju skoj! sen kanske man kan köpa ett par jeans iaf =) de visar sig!

nä nu ska jag sova är sååååå trött efter denna dag. men nu är den över


sov gott
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: