livet

2009-07-24 / 13:34:48
Ja när man ligger hemma och är sjuk hinner man tänka mycket, förmycket kanske?
Man hinner grubbla på vad som kunde ha varit annurlunda om, vad som kommer hända, hur framtiden kommer att se ut OM. dette OM uppkommer ständigt om om om. äh man ska nog inte tänka så mycket man ska inte försöka styra livet. Det som händer de händer det är någon mening med allt. Det tror jag ialla fall, vill tror att ur allt dåligt kommer de alltid något gott =)

Så att jag ligger här och grubblar beror på att jag kommer komma på något bra, för som jag sa ur allt dåligt kommer de nå bra =)

Jag ligger och slö kollar på OTH, så bra att jag lånade den serien av Linnéa!!!!!!!!!!!


Du och jag föralltid!!!!!!!!!!!!

Du är min andra hälft, den bästa vän man kan ha. Tänker aldrig släppa dej bara så du vet =)


Mitt älskade busfrö dampar sig lite, men åååååååå va jag saknar de nu!
Fast hon dampar, studdsar, bockar, reser sig så älskar jag henne och hyssen går att ta med en klackspark när man tänker på allt hon ger mej. Styrka, glädje, avkoppling, kärlek, motion, ansvar. ja allt ger hon mej!


Kärlek, kärlek kärlek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så underbar =)

de jag har kommit på under mitt grubblande nu när jag har skrivit och sovit (är helt slut så måste vila lite mellanåt ) är att jag är rätt lycklig, har de finaste personerna i mitt liv, underbara sambosar, underbar häst, underbar familj, underbara vänner, underbar pojkvän, ja alla som finns i mitt liv är underbara och de älskar jag er för och är så tacksam för att ni finns i mitt liv och är en del av mej.

Ta hand om er och passa er för den hemska förkylningen som går den är seg!

Kram
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

I LOVE YOU!

Kommenterat - 2009-07-25 / 12:21:08  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: