längtar såååååååå

2009-07-31 / 13:01:25

just nu´längtar jag nå sjukt mycket efter att få rida igen. vill att du ska blir bra snart min älskade Callie!!!!!!!!!!

den hårda svällda hasen börjar mjukna de känns som vätska så får se om de blir bättre eller sämre nu för något är de som händer. hoppasa att de blir bättre!
Tvättar och pysslar om benet dagligen och kollar tempen och hon har fortfarande ingen feber och de forsar inte lika mycke var även om de siprar lite så är de inte samma mängd längre så de känns bra för de fräter så mycket på huden under. Ska köpa hästsalva tänkte jag för att se om de hjälper till att skydda huden lite. Provar lite olika för att hitta nå som passar till slut.
Hon ska bli bra så är de bara =)




saknar min Tony oxå, sängen blir såååå stor utan honom men missarna var nöjda med min fulla uppmärksamhet hihi gobitar.


Iza var förbi här igår och drack lite te och snackade lite =) riktigt trevligt va så himla längesen! kul att få en uppdate om va som hänt och så. bor ju så nära varandra nu så de är pinsamt om vi inte ses mer. Men de är inte så lätt att hinna träffa alla när man jobbar skift. men de blir en inflyttningsfest snart så då kan jag ju bjuda alla gobitar och umgås med alla samtidigt =)


Nä nu ska jag göra mej klar sen cykla till jobbet. får se va som händer efter jobbet ikväll de är ju helg och jag är ledig wee!!!!!!!

ha en toppen fredag
Kramar
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Hoppas du är taggad på fest ;P Ring mig efter jobbet!

Kommenterat - 2009-07-31 / 19:01:25  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: