lägenheten=)

2009-07-09 / 10:32:26
Trivs så himla bra i min lägenhet de känns riktigt bra =)
nu har katterna flyttat in oxå Nellie fanns sig direkt men kurre har börjat komma ut i lägenheten nu, låg först och gömde sig bakom soffan sen har han legat bakom duschdraperiet och gömt sig men nu har han vågat sig fram =) han är ju lite fegare än Nellie och känsligare psykiskt så visste att flytten skulle bli jobbigast för honom men jag tror inte att han skulle vilja bo någon annanstans utan mej heller så de här kommer bli  bra han behöver bara få tid. tänker avvakta med inflyttningsfesten tills han mår bra de är ju trotts allt alla 3 som bor där nu =)

Är i forsby nu och skulle hämta lite saker men de är ju storm ute så går inte att köra nå saker i de här vädret allt blir ju jätte blött innan jag har fått in de i lägenheten. så blir bara lite städ här i forsby efter mej och missarna sen åka och fixa i lägenheten, tänkte sätta upp gardiner =)

åh mamma och pappa har köpt lampor åt mej! får se på söndag vad de är dom har köpt =) så goa så! Love you!

ikväll ska jag åka och hälsa på Linnéa och Disa =)
får se om hästarna har flytit bort.... synd om dom i detta väder! men de måste väl sluta snart????

nä nu har jag segat klart ska sätta fart nu, måste ringa Mio om sängen oxå, tro inte på fan att den skulle va trasig! sjukt! aja får se hur dom löser de....

ha en trevlig dag! glöm inte flytvästen de går vågor på vägen
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: