förkyld =(

2009-07-22 / 12:00:41
usha va de är segt att vara förkyld! har sovit hur mycket som helst, gick hem lite tidigare från jobbet igår och dumt nog hade jag varit hurtig och tagit cykeln var helt slut när jag kom hem... men slocknade direkt, vaknade vid 18 tiden då sa bästa Linnéa att hon kunde titta till min älskling som blivit MYCKET BÄTTRE i sitt ben =) så jag somnade om igen och sov tills mamma och pappa kom.
Dom hade köpt lite fil åt mej och plockat hallon, köpt en mode/skvaller tidning och hade med sig kattställningen, världens bästa mamma och pappa!

Har beställt en höst jacka som jag fick här om dagen, är så nöjd med den=) nu vill jag hitta en snygg väska att ha till ;)

sitter här och surplar på mitt te =) fryser och har ont i halsen så gott med te då! men ska försöka hålla mej vaken en stund innan jag sover middag igen =) men blir så slut av förkylningen och febern, segt som fan!

på måndag kommer lönen, ser fram emot den! lite segt att behöva förlora 900 kr för en förkylning men men hade fan inte orkat jobba en dag till men den heller. och måste ju tänka på patienternas hälsa, inte ¨så bra för dom att bli smittade.

vill fixa ordning lite här hemma sen =) köpa en eller två byråsar och lite små saker, har gjort en låååång lista som jag ska avverka pö om pö =)

aja ha en toppen dag!
nu ska jag vila lite =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: